Цитата:
Допис від 2093306
думаю греть пластиковый корпус нет смысла,.. и соляру не греет через пластик-----и грелка сама себя выжигает ибо некуда теплу уходить......
или переходите на стальной фильтр,....или не балуйтесь
|
Ваші припущення не відповідають дійсності!
Цитата:
Допис від Postdove
Там ще великий сумнів на рахунок достатньої теплопровідності отої рожевої піни. Взагалі, краще б було поставити проточний Stanadyne( це солідна фірма, яка в тому числі виготовляє і форсунки на американські авто!)
|
Яким боком силіконова піна до обігріву колби фільтра? то зовнішня теплоізоляція.
Stanadyne - настільки солідна фірма, що її фільтри не для штатного комплектування, то вже тюнінг, причому для техніки промислового використання.
Цитата:
Допис від Postdove
Все одно рожева приблуда перед запуском фільтр достатньо не прогріє, і рампу теж не прогріє.
|
Що за рожева приблуда? І на кой гріти рампу?
Цитата:
Допис від Postdove
...Краще вже акуратно( з достатньої відстані) підігріти фільтр газовою горілкою. Або феном( якщо поруч є 220). А вже через секунди після запуску піде підігріта слярка.
|
Це треш



Схоже ви цим ніколи самі не займались!
З власного досвіду:
- при -15'С і низще з фене дує ледь темле повітря!!!
- для розтоплення паливного фільтра достатньо 2 л. пляшки горячої води і другої обрізанної пляшки 2 л, в яку вставляється фільтр (без демонтажа з паливної системи) і потім заливається горяча вода.
Цитата:
Допис від Postdove
...
Або круглий Bosch, в мене більше 10 років пропрацював, в будь-який мороз. Зараз на ОЛКС 2300грн.
|
Що таке круглий Bosch? і з яких часів Bosch почав виготовляти паливні фільтри?
Цитата:
Допис від sergeyss9
...
Звісно можна поставити паливний фільтр-сепаратор з підігрівом ТФС 2020 - але 7 кусків дана приблуда явно не вартує .
Маючи таких й@бну@@х сусідів - краще бути готовим до різних ситуацій !
|
Ви дивились його характеристики?
Те що підійде на кітайський трактор чи КАМАЗ, може стати причиною передчасного виходу з ладу паливної Common rail від Bosch!
Цитата:
Допис від Postdove
Читай уважно. Це писалось для Віталія, він чомусь вважає, що прогрів фільтра перед запуском це дуже важливо. Хоча, в -20 це дійсно важливо.
...
|
важливо щоб підігрів фільтра давав можливість відігріти паливний фільтр в разі його запарафінюванн, і не важливо яка температура за бортом -10 і літнє ДП, чи -20 і літнє паливо з антизапарафінювальною присадкою.
- В мене гемор стався в понеділок, причому не зразу, а з часом. Машина заводилась добре, а фільтр закоксувався пізніше.
В вівторок я повинен був виїзжати у відрядження о 5-00. Уявляєш виїхав би за місто і ставби посеред дороги десь!
Поїхав маршруткою, так водила казав, що в них не завелось більша частина Спринтерів, які ночували на вулиці, так то цілий Мерседес, а не якесь там Рено

!
Цитата:
Допис від Postdove
...
Він не те що примітивний, гірше.. В народі це називають "срала-мазала"...
...
|
В Вас є претензії до якості фільтрації палива того фільтра? А недосконалість проточних підігрівачив була, є і нікуди не дінеться.
Таке враження що конструктори навмисно роблять таку муйню, головне щоб собівартість була найменша.
На Трафіках ІІ, можно і фільтроелемент поміняти, на незапарафінений в разі необхідності!
А от радісні власники Трахіків ІІІ мають залізний фільтр, правда наскільки я зрозумів під брюхом! Ото заміна буде весела десь на природі!
Цитата:
Допис від Postdove
...
Якщо від горілки до фільтра відстань буде 1 метр- нічого не загориться, головне не поспішати. Примітивно, але ефективно.
|

Вам в житті адреналіну не вистачає? Рекомендую смолоскипом видігрвати і на касаспському Тік-Току викладувати, як треба розігрівати автомобілі!
Це який треба фікел щоб на відстані 1 метр було тепло!
Цитата:
Допис від Postdove
...
Не все так просто. На сильно запарафіненій солярці мотор заведеться, і зразу заглохне. І наступного разу заведеться вже після відігріву в теплому боксі. До того ж, при роботі на "киселі" активно зношується корпус підкачуючого насосу, і алюмінінєва пудра летить в дорогі форсунки.
|
З цим згоден!
Цитата:
Допис від Postdove
Навіщо? Підігрівачі Бош і Станадін коштують в рази дешевше. І, підігрівач Бош дійсно примітивний, але мегаефективний і так само меганадійний.
|
Не знаю, що таке підігрівач Бош, а от фірмовий Американський вироб, навіть виготовлений в кітаї, не може коштувати менше ніж кітайський ноунейм з назвою кирилицею, а не ієрогліфами.
Ви хоч би в інтернеті подивились ціни, а потім писали!
особливу увагу рекомендую приділити ціні катріджів і порівняти їх з цінами катріджів Пурфлюкс, на штатний фільтр.
Я це питання вивчав ще в 2005 році коли придбав першу дизельну машину.
Вивчення закінчилось придбанням мокрої Вебасти і бантажного обігрівача на фільтр.