Перегляд одного допису
Старий 18.02.2024, 15:35 #93
Аватар для sergeyss9
sergeyss9 sergeyss9 зараз поза форумом
Местный
 
 

Звідки Ви: Україна Умань

Авто: Opel Vivaro 2.0CDTI

Вік: 41
Дописи: 556
Вы сказали Спасибо: 177
Поблагодарили 341 раз(а) в 230 сообщениях
Репутація: 0
sergeyss9 sergeyss9 зараз поза форумом
Местный
Аватар для sergeyss9

Звідки Ви: Україна Умань
Авто: Opel Vivaro 2.0CDTI
 
Вік: 41
Дописи: 556
Вы сказали Спасибо: 177
Поблагодарили 341 раз(а) в 230 сообщениях
Репутація: 0
Типово Re: Відповідь: Re: Відповідь: Топливный фильтр-замена\нюансы\вопросы.

Цитата:
Допис від vitos svp  - Пост 469652 - Фото 1
Бажано повідомлення дочитувати до кінця.

Добавлено через 2 минуты

Нічого по кітайським приладам не сходиться!!!
Як не один бреше, так інший! - Пост 469652 - Фото 2

Добавлено через 8 минут
на тих вихідних керування реле підігріву паливного фільтра завів через термостат який примотав до вихідної паливної трубки.
другий - а-ля, резервний!
Щось на термо датчики дроти тонкаваті , може гріються тай аж 17А споживання ?

Цитата:
Допис від Postdove  - Пост 469652 - Фото 3
Сказав, і поставив такі самі брехливі китайські датчики  - Пост 469652 - Фото 4


Тепер про генератор варто подумати. Він і так досить перевантажений. 18А форсунки, ще по 3 ЕГР та регулятор тиску. Світло, пічка, дворніки. Підігрів антифризу! А тут ще додаткових 17А. Я б виключив пару свічок підігріву антифризу( в себе так вже зробив).
Нічого генератору не буде . В мене музика близько 40А жерла а йому хоть би хни ! Літом перший раз щітки замінив . Обмотка візуально як нова ,слідів перегріву не було . Свічки не викручував , хоча не впевнений що всі живі  - Пост 469652 - Фото 5
sergeyss9 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору