Перегляд одного допису
Старий 22.01.2024, 19:58 #80
Аватар для Postdove
Postdove Postdove зараз поза форумом
Местный
 
 

Авто: Opel Vivaro

Дописи: 337
Вы сказали Спасибо: 22
Поблагодарили 73 раз(а) в 62 сообщениях
Репутація: 0
Postdove Postdove зараз поза форумом
Местный
Аватар для Postdove

Авто: Opel Vivaro
 
Дописи: 337
Вы сказали Спасибо: 22
Поблагодарили 73 раз(а) в 62 сообщениях
Репутація: 0
Типово Re: Відповідь: Топливный фильтр-замена\нюансы\вопросы.

Цитата:
Допис від vitos svp  - Пост 469621 - Фото 1
, а термостат фільтра пускати на керування грілкою.
Після роботи з таким великим струмом він навряд чи буде адекватно працювати.


Цитата:
Допис від vitos svp  - Пост 469621 - Фото 2
Щоб підігрівати фільтр 12 хв. перед пуском двигуна.
тепер зрозуміло.
Але, 12 хвилин при струмі 10А то забагато( це все одно, що фари увімкнути). Може виникнути ситуація, що фільтр теплий, а крутити вже немає чим. 2-3 хвилини досить. Тим більше, що на запуск і хх палива йде мізер.


ПС. Ще згадав пару трюків з 90-х. Лампочку з фари кріпили на заборнік, якраз біля 100Вт. Ще точили/варили бандаж на фільтр, підігрів антифризом з мотора. Ну а найкраще- бочонок діаметром 50мм і довжиною 150-200, і мідна трубка діаметр 8-10мм, намотана поверх.

Востаннє редагував Postdove: 22.01.2024 о 20:05.
Postdove зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору