Перегляд одного допису
Старий 18.11.2023, 12:23 #16
Аватар для Postdove
Postdove Postdove зараз поза форумом
Местный
 
 

Авто: Opel Vivaro

Дописи: 337
Вы сказали Спасибо: 22
Поблагодарили 73 раз(а) в 62 сообщениях
Репутація: 0
Postdove Postdove зараз поза форумом
Местный
Аватар для Postdove

Авто: Opel Vivaro
 
Дописи: 337
Вы сказали Спасибо: 22
Поблагодарили 73 раз(а) в 62 сообщениях
Репутація: 0
Типово Re: Відповідь: Re: Масляна пляма біля правого переднього колеса

Цитата:
Допис від vitos svp  - Пост 469426 - Фото 1
Краще до відстрілу пістолета на одній і тій самій колонці!
В електромережі 380/220 досить суттєво гуляє напруга, 5-15%. Відповідно насос може качати трохи повільніше-швидше, і відсічка відповідно може бути раніше-пізніше. Плюс насос качає через фільтр, його стан теж може впливати. Раніше часто заправлявся "до повного"( не на Трафіку). Так от, від відсічки до заправки "під пробку" кожен раз влізала інша кількість літрів. Різниця була до 2-3 л.

Цитата:
Допис від vitos svp  - Пост 469426 - Фото 2
А ще краще від загоряння лямпочки, скидати пробіг!
Теж +- 2-5 л, датчик далеко не прецезійна деталь. Але, сам зараз роблю так само, я це називаю "по-ледачому" - Пост 469426 - Фото 3
Цитата:
Допис від vitos svp  - Пост 469426 - Фото 4
потім залити чітко виміряний об'єм палива, не з колонки, а через каністри і ваги (зваживши 1 л заливаємого палива), які можно взяти в жінки!
Тоді буде точно!
А це вже стільки мороки, що ніхто такого робити не буде, хіба що фанат розходу  - Пост 469426 - Фото 5 Хоча метод правильний.

Востаннє редагував Postdove: 18.11.2023 о 12:36.
Postdove зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору