Цитата:
Допис від Sumrak
Читав, люди гумові коврики кидають....
.
|
Оце саме воно. Теж так робив, коли надворі дощ, а машина не в гаражі.Навіть, якщо забудете зняти коврик, то великої шкоди не наробите. Хіба що та ж проводка і трубки. Ще раджу зняти декоративну кришку на моторі, і компресором повидувати воду. Я ще в колодці форсунок шприцем солярку заливав, потім зняв форсунки руками. Але це на 1,9, не знаю, чи є куди залити на 2,0. Оп, глянув. Ковш радить на 2.0 залити туди веретьонку( обо інше гідравлічне).
А навіщо зйомник дворніків? Вони й руцями прекрасно знімаються.
Цитата:
Допис від vitos svp
Шо на Трафіку? 
|

Ти, як завжди, читаєш по діагоналі. Там же написано "30 років тому". Тоді були Трафіки? Хоча так, були, 1-го покоління. Але куфайка горіла на Nissan Skyline 2.8 дизель.
Цитата:
Допис від vitos svp
Шо на Трафіку? 
З якого?
на дизелях пропеллери радіатора закоксовуються бо роками не вмикаються якщо кондиционером не користуватись!
.
|
В мене літом при +35 і активному русі по місту вентилятор іноді вмикається, кондиціонера немає.
Цитата:
Допис від Sumrak
П
p.s. я ще, промазав Крокодилом, пластикову панель , що до вітрового прилягає .
|
Там у Ковша є відео. Вони наче не пластикову панель герметизували, а стальну, ту що під нею, панель дворніків. Також вони радили промазувати силіконом корпуси форсунок при монтажі.
https://www.youtube.com/watch?v=8OvSKwWu0-c