Цитата:
Допис від М'арк
Історія : проїхав сьогодні вранці 25 км, заглушив, через п'ять хвилин машина не завелась - стартер крутить все працює, двигун не схоплює. Підкачав грушу, позаглядав на роз'єми , покрутив ще пару раз - ноль. На приборці висвітилась якась помилка по електриці, але я механічно встиг вимкнути запалення, не прочитавши її ... З наступного разу машина завелась як нічого і не було. За день заводив ще разів двадцять - без проблем. Ввечері поїхав до електрика, діагностика нічого не показала.
Є ще передісторія : десь тиждень тому я завів машину, а приборка не включилась. Заглушив, завів знову - все запрацювало. Такий баг був років два тому і з тих пір більше не повторювався.
Чисто логічно грішу на замок запалення, тим більше, він в мене якийсь трохи роздовбаний.
Може хто щось порадить ?
Машина профільна, 2014 рік випуску, не чіпована, не прошита
|
99.9% що проблема зарита в контактах ...Якщо підозра на замок - замінити в першу чергу і бажано оригінал , навіть б.у. Ну і клеми пересмикати всі які доступні . Також не лишнім буде передивитись проводку в акумуляторному відсіку (зачистити клеми) і блоку запобіжників під капотом.