 |
Местный
|
|
Авто: Opel Vivaro
Дописи: 337
Вы сказали Спасибо: 22
Поблагодарили 73 раз(а) в 62 сообщениях
|
|
Местный
Авто: Opel Vivaro
Дописи: 337
Вы сказали Спасибо: 22
Поблагодарили 73 раз(а) в 62 сообщениях
|
Re: Проблемы с запуском двигателя.
Може комусь згодиться... Мотор 1,9 на гарячу став дуже погано заводитись, на холодну заводився як і раніше( на 5-му оберті двигуна). Якщо дуже добре піддати газу( з гарним підхватом мотору), пару раз машина глохла з індикаторами CHECK+STOP, і помилкою P0190. Перевірив аварійний клапан в рампі, все в нормі, ні каплі на ХХ. Форсунки злив в обратку на ХХ 90-80-70-65. Все ясно, форсунки на реставрацію мультиклапанів. Щоб зтерти помилки, і дивитись тиск в рампі купив OpCom. OpCom виявився "тормозом", видавав інформацію про тиск в рампі( і інші параметри) з лагами в 4-5 секунд. Вже повернув продавцю( чи може він і повинен так працювати??). Приловчився міряти приблизний тиск в рампі простим мультиметром. На датчику тиску центральний дріт є сигнальним, підключився до нього. Тут треба обережно, щоб не коротнути на масу, бо можна пошкодити як сам датчик, так і ЕБУ. При заглушеному моторі і включеному запаленні мають бути покази 0,5 Вольт, це означає, що датчик справний, тиск в рампі 0. Крутимо стртером, щоб мотор завівся, для запуску потрібно щоб мінімально стало 0,8 Вольт. На ХХ 1,25-1,30. Коли вже поставив зроблені форсунки, в русі зловив покази максимум 4 Вольт. Це було при гарному "підхваті".
І ще раз запитання по ОрСом-у, це нормально, що він так тупить, чи ні?
Востаннє редагував Postdove: 05.08.2023 о 12:12.
|