Перегляд одного допису
Старий 16.03.2023, 10:52 #5
Аватар для Postdove
Postdove Postdove зараз поза форумом
Местный
 
 

Авто: Opel Vivaro

Дописи: 337
Вы сказали Спасибо: 22
Поблагодарили 73 раз(а) в 62 сообщениях
Репутація: 0
Postdove Postdove зараз поза форумом
Местный
Аватар для Postdove

Авто: Opel Vivaro
 
Дописи: 337
Вы сказали Спасибо: 22
Поблагодарили 73 раз(а) в 62 сообщениях
Репутація: 0
Типово Re: Трандьюссер

Цитата:
Допис від Romaha55  - Пост 468813 - Фото 1
Як на мене то з трандюсером і датчиком тиску авто їде краще... мозги краще відслідковують параметри роботи двигуна.

ЕБУ, при розрахунку подачі палива використовує покази розходоміра, датчиків температури повітря і двигуна, датчика обертів двигуна. Датчик тиску в коллекторі в парі з трансдюсером потрібні тільки для того, щоб не було перенаддуву, тобто просто захист. Покатайтесь з механічним манометром в колекторі, і все зрозумієте. І "прижати" турбіну ця система старається раніше, ніж хотілося б.
Postdove зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору