Перегляд одного допису
Старий 14.03.2023, 09:30 #3
Аватар для Postdove
Postdove Postdove зараз поза форумом
Местный
 
 

Авто: Opel Vivaro

Дописи: 337
Вы сказали Спасибо: 22
Поблагодарили 73 раз(а) в 62 сообщениях
Репутація: 0
Postdove Postdove зараз поза форумом
Местный
Аватар для Postdove

Авто: Opel Vivaro
 
Дописи: 337
Вы сказали Спасибо: 22
Поблагодарили 73 раз(а) в 62 сообщениях
Репутація: 0
Типово Re: Трандьюссер

Цитата:
Допис від Romaha55  - Пост 468809 - Фото 1
У Вас 1.9 80к.с. Там так і є. (може не у всіх, але я бачив три 80-ки і у всіх так було)

ТС пише, що вакуумна трубка підключена прямо в колектор. В такому випадку, як тільки в колекторі зявляється тиск, турбіна сама себе повністю виключає. Чи там на вестгейті стоїть якийсь інший пневмопривод, не такий, як на 100-ках?

П.С. Зрозумів. Це пневмопривод вестгейта, як на старих турбованих моторах, де немає електроніки і простий ТНВД.
Виходить на 80-ці цікава комбінація- коммонрейл+примітивний пневмопривод. Хоча він набагато надійніший за систему з ЕБУ, трансдюсером і датчиком тиску в колекторі.
До речі, можливо саме це(ще плюс 5-ступка) дає такий ефект, що 80-ка досить часто тягне набагато краще, ніж 100-ка.

Востаннє редагував Postdove: 14.03.2023 о 10:09. Причина: Добавлено сообщение
Postdove зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору