Цитата:
Допис від Romaha55
У Вас 1.9 80к.с. Там так і є. (може не у всіх, але я бачив три 80-ки і у всіх так було)
|
ТС пише, що вакуумна трубка підключена прямо в колектор. В такому випадку, як тільки в колекторі зявляється тиск, турбіна сама себе повністю виключає. Чи там на вестгейті стоїть якийсь інший пневмопривод, не такий, як на 100-ках?
П.С. Зрозумів. Це пневмопривод вестгейта, як на старих турбованих моторах, де немає електроніки і простий ТНВД.
Виходить на 80-ці цікава комбінація- коммонрейл+примітивний пневмопривод. Хоча він набагато надійніший за систему з ЕБУ, трансдюсером і датчиком тиску в колекторі.
До речі, можливо саме це(ще плюс 5-ступка) дає такий ефект, що 80-ка досить часто тягне набагато краще, ніж 100-ка.