Перегляд одного допису
Старий 09.01.2023, 11:55 #11
Аватар для М'арк
М'арк М'арк зараз поза форумом
Местный
 
 

Авто: Opel Vivaro 2,0 CDTI

Дописи: 514
Вы сказали Спасибо: 105
Поблагодарили 144 раз(а) в 104 сообщениях
Репутація: 0
М'арк М'арк зараз поза форумом
Местный
Аватар для М'арк

Авто: Opel Vivaro 2,0 CDTI
 
Дописи: 514
Вы сказали Спасибо: 105
Поблагодарили 144 раз(а) в 104 сообщениях
Репутація: 0
Типово Re: Помогите с выбором бусика

Я мав Т5 і маю Віваро. Трохи можу порівняти.
Т5 в цілому жорсткіший (так, можна міняти пружини, аморти, але це інша тема) , зате дорогу тримає значно краще Віварика. Прям, на порядок. При 140-150 він йде, як по рейках. Я, коли Віварика взяв, після Т5 боявся більше 110 їхати, курва, воно ж плаває ... Звик, звичайно, за пару тижнів, але сам факт. Ну і мені жорсткі машини подобаються, я Сценіком ІІ їхав, думав морська хвороба почнеться. Ну і короткий ВТП не такий вже й м'який, а довгий Т5 не такий і жорсткий, як про це люблять розповідати.
Кліренс в Т5 , справді, значно вищий. Я Вівариком вже не раз по бордюрах балкою шкрябав, там де Фольксом заїжджав без питань.
На рахунок задньої балки - тут я тільки "за", бо перевага важелів не в керованості, а тільки в місці під днищем, де VW ставить задній редуктор. Для керованості треба багатоважільну підвіску, яка на порядок дорожча в обслуговуванні. Зате важелі Т5 (як і Віто) з часом деформуються, змінюючи геометрію підвіски, і ні регулювання, ні заміна сайлентів може не допомогти. До речі, VW навіть з важелями і кількістю місця між ними вмудрились пропустити вихлопну через той же важіль так, що цілком вона звідти тупо не вилазить - або різати, або важіль відкручувати. Так, щоб власникам нескучно жилось.

Востаннє редагував М'арк: 09.01.2023 о 17:31.
М'арк зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору