 |
Местный
|
|
Звідки Ви: Україна, Бердянськ
Авто: Trafic 2011, L2H1, G9U630, PF6 (012) + Каngoo II, 1,6b
Вік: 52
Дописи: 3.143
Вы сказали Спасибо: 2.754
Поблагодарили 1.929 раз(а) в 906 сообщениях
|
|
Местный
Звідки Ви: Україна, Бердянськ
Авто: Trafic 2011, L2H1, G9U630, PF6 (012) + Каngoo II, 1,6b
Вік: 52
Дописи: 3.143
Вы сказали Спасибо: 2.754
Поблагодарили 1.929 раз(а) в 906 сообщениях
|
Re: Слабка зарядка Master 3.
Цитата:
Допис від Brof1n
Доброго всім дня, або вечора
Авто Рено мастер 3(2010року)
Проблема така... Їзжю завжди з вальтметрами в прикурювачах, навіть не з одним. Почала балуватись напруга, то 12, то 15, пригала. Після цього я відвіз генератор в ремонт, мені замінили підшипники, якраз муфта додихала її теж і замінили щітки. Після цього скачки зникли, але напруга упала до 12,8-13,3в на працюючому авто хоча на стенді при перевірці гена держе стабільно 14,4 . Приговорили реле регклятор напруги вирішили замінить на нове оригінал, але проблема залишилась... Коли даю повну нагрузку, напруга держиться на місці, буває, після запуску на 1-2 сек може скакнути на 14, і тоді зразу падає назад в район 13в+- висить ошибка стоп, і акумулятор, але не завжди. Якщо заглушить завести пропада, через деякий час вискакує заново
Від колег почув версію, що в цих мастерах якась "умна зарядка" і це може глючить якийсь блочок який за це відповідає.... Такуж версію озвучив один з майстрів на сто. Але я не можу знайти цей блочок шоб перевірити
|
Перевірь масу на АКБ! В мене така фігня була, регулятор дурів, напруга стрибала, при тому що клема була притягнута гайкою під ключ, а контакт пропадав!
І ще тебе трошки засмучу: на мастерах 3 провода не мідні, не паяються!!! Якесь говно оміднене. Можуть відгорати/окислюватись по клемі!
|