Цитата:
Допис від victor4
В мене колись було схоже.. виявилось лопнув патрубок від турбіни до інтнркулера. На холостих і коли не газуєш -відкриєш капот-наче все добре, все ціле. А коли "наваливаешь", частина порвітря проривалось із патрубка і-чорний дим...
|
Точно, це воно і є. Турбіна дує як потрібно, розходомір правильно раxує кількість повітря, яке потягнула турбіна, блок керування під цю кількість повітря дає правильну порцію палива. А от до циліндра все повітря не потрапляє, звідси і чорний дим від зайвого палива.
Така сама ситуація може бути, коли не щільно закриваються клапани в ЕГР. Повітря з впускного колектора під тиском вилітає в вихлопну.
Для ТС. Якщо ЕГР заглушений металічною пластиною, перевірте, шо там зараз робиться. Пластина вже могла прогоріти.