Цитата:
Допис від WolkCub
на холостых греется вечно это норм
Себе в заборник ставил заслонку с небольшим отверстием. И так мне понравилось больше чем туда сюда ее открывать закрывать. Жаль что у родной нет промежуточного положения, когда оно и тепло и немного свежего воздуха подсасывает.
|
Так можно робити з машинами на яких тросовий привід тої заслонки, але таких зараз дуже мало залишилось!
На Кангу II так можно робити, але там інша дурість від Denso, фільтр салона після вентилятора, а не до!
Добавлено через 2 минуты
Цитата:
Допис від x_mad
Можеш моторчик заслонки зняти і рукою виставити саму заслонку як тобі хочеться. Три роки так їжджу
|
Простіше сігмент в заслонці вирізати процентів на 20 площі!
Добавлено через 10 минут
Цитата:
Допис від Postdove
"Француз" перший у моїй практиці. Тому виникло трохи запитань по ньому. В основному тому, що у французьких конструкторів деякі конструктивні рішення по авто зроблені "не так як у людей".
|
Там хранцузького тільки кузов і все!
Все їнше як у всіх - Бош, Делфи, Денсо і інші Cакси з TRW!
Догрівачи на всіх машинах. Або кіп'ятильники, або дизельні - Ебершпехери!
Для оригинальних пасажирів як правило була і салонна пічка, і другий випаровувач кондиционера! На Бердичівських все тільки фургонне! Постав перегородку і стане набагато тепліше!