Цитата:
Допис від Postdove
Обратку уже проверял. Две форсунки по 10 кубиков, 2 по 15. По информации СТО "Ковш", 15 кубиков это граница количества слива в обратку для еще нормальной форсунки.
|
Нормальний злив з форсунки біля 5 мл +-1-2 мл.
Так що у Вас уже все, м'яко кажучи, не дуже добре. Плюс невідомі характеристики ТНВД. Якщо у нього уже тиск відмінний від номінального, то може бути таке що на холостому ходу все нормально, після перегазовки, так як там максимальні наливи і тиски, насос уже не справляється або сам регулятор тиску палива не може стабілізувати тиск. От і виходить що якась форсунка працює неправильно.
Або ще один варіант що після тої самої перегазовки в результаті того що форсунка попрацювала на високому тискові піднімається зворотній злив з форсунки, як то кажеться його стає відро,і вона уже неправильно вприскує. Після глушіння і заводки знову все стає нормально до наступної перегазовки.
Так що тут форсунки однозначно в ремонт.