Перегляд одного допису
Старий 29.06.2021, 19:02 #4
Аватар для victor4
victor4 victor4 зараз поза форумом
Местный
 
 

Звідки Ви: Украина, Сумская обл.

Авто: Opel Vivaro 2.5 2011, Renault Master 2.2 2001

Вік: 61
Дописи: 182
Вы сказали Спасибо: 23
Поблагодарили 62 раз(а) в 52 сообщениях
Репутація: 0
victor4 victor4 зараз поза форумом
Местный
Аватар для victor4

Звідки Ви: Украина, Сумская обл.
Авто: Opel Vivaro 2.5 2011, Renault Master 2.2 2001
 
Вік: 61
Дописи: 182
Вы сказали Спасибо: 23
Поблагодарили 62 раз(а) в 52 сообщениях
Репутація: 0
Типово Re: Патрубок (шланг) інтеркулера від турбіни

Цитата:
Хто практикував?
Я робив...Правда на Мастері але воно майже однакове... Порвалось коло кріплення інтеркулера.. Відступив до рівної ділянки шланга і розрізав. Туди і вставку. Спочатку зробив вставку з 50 каналізаційної пластикової труби(сірої) - не годиться, температура повітря зависока, пластик деформується... Взяв звичайну металеву водопровідну потрібної довжини(в мене см 20-25), токарь на кінцях зробив проточки(там де будуть хомути) і вставив. Без проточок хомут не вдерже, на високих обертах зірве. Вже кілька років так .
victor4 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору