Перегляд одного допису
Старий 24.06.2021, 20:29 #10
Аватар для М'арк
М'арк М'арк зараз поза форумом
Местный
 
 

Авто: Opel Vivaro 2,0 CDTI

Дописи: 515
Вы сказали Спасибо: 105
Поблагодарили 144 раз(а) в 104 сообщениях
Репутація: 0
М'арк М'арк зараз поза форумом
Местный
Аватар для М'арк

Авто: Opel Vivaro 2,0 CDTI
 
Дописи: 515
Вы сказали Спасибо: 105
Поблагодарили 144 раз(а) в 104 сообщениях
Репутація: 0
Типово Re: Лист допуска масла кпп

Цитата:
Допис від vitos svp  - Пост 464861 - Фото 1
Була вже давно помічена тенденція, що в разі користування не NFP з'являлись проблеми з КПП у Трафіків до 2014 року, особливо з 6-ю передачею.
Скажу за себе.
Тенденції я не помітив, так як не відслідковував її по ВТП, але... Коли купив свого Віваро, через тиждень-два помітив виття при розгоні, особливо на другій передачі. Чому не зразу - ХЗ, може не було, може період адаптації до іншого авто дався навзнаки, може педальку жамкав акуратніше спочатку... Не важно. Сам факт на тільки купленій машині мене сильно засмутив, особливо в світлі історій про ремонт КП трафоподібних. Для початку вирішив поміняти масло в коробці, бо фіг знаю що і коли там залито. Залив ELF 75W80 NFP, через пару днів виття помітно зменшилось, на зараз я його не чую (можливо, не чую тільки я, бо звик, але в любому випадку, це показник його кратного зменшення).
Масло в КП міняється раз в 80-100 тис. Треба 3 літри, 900 грн (в сусідній темі продавалось за 800). Скажіть - що ви заливали в попередню машину, щоб економити на сірниках ???

Добавлено через 3 минуты
До речі, є думка тисяч за 10-15 поміняти його знову, мало там воно чогось намило всередині ... - Пост 464861 - Фото 2

Востаннє редагував М'арк: 24.06.2021 о 20:32. Причина: Добавлено сообщение
М'арк зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору