Перегляд одного допису
Старий 22.06.2021, 21:34 #104
Аватар для sergeyss9
sergeyss9 sergeyss9 зараз поза форумом
Местный
 
 

Звідки Ви: Україна Умань

Авто: Opel Vivaro 2.0CDTI

Вік: 41
Дописи: 553
Вы сказали Спасибо: 176
Поблагодарили 341 раз(а) в 230 сообщениях
Репутація: 0
sergeyss9 sergeyss9 зараз поза форумом
Местный
Аватар для sergeyss9

Звідки Ви: Україна Умань
Авто: Opel Vivaro 2.0CDTI
 
Вік: 41
Дописи: 553
Вы сказали Спасибо: 176
Поблагодарили 341 раз(а) в 230 сообщениях
Репутація: 0
Типово Re: Кондиционер, общие вопросы.

Цитата:
Допис від Василий Ш.  - Пост 464818 - Фото 1
Якраз про цей „опытный путь” мав на увазі, і хотілося б почути.
Багато ж таких є, заїдеш , манометри навісили, фреону чуток добавили, можливо пару разів добавили… потім типу газуй, не газуй, потім знов газуй….
І на якихось критеріях зупинились… Звідси і питання , на яких? Яким повинен бути тиск наприклад на хх і на 2000об?
Можна без манометра і усіляких приблуд опреділити недостаток хладогену в системі - з правого сопла (пас.сторона) починає дути теплим повітрям , ліва (водійська) сторона дує нормально. По Кліпу показники плавають - видно залежать від температури повітря.
sergeyss9 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Поблагодарили sergeyss9 за это сообщение:
М'арк (23.06.2021)