Перегляд одного допису
Старий 17.06.2021, 13:13 #5
Аватар для Sustanon_250
Sustanon_250 Sustanon_250 зараз поза форумом
Местный
 
 

Звідки Ви: Україна, Тернопіль

Авто: Nissan Primastar 2013

Дописи: 263
Вы сказали Спасибо: 112
Поблагодарили 43 раз(а) в 27 сообщениях
Репутація: 0
Sustanon_250 Sustanon_250 зараз поза форумом
Местный
Аватар для Sustanon_250

Звідки Ви: Україна, Тернопіль
Авто: Nissan Primastar 2013
 
Дописи: 263
Вы сказали Спасибо: 112
Поблагодарили 43 раз(а) в 27 сообщениях
Репутація: 0
Типово Re: Компьютерная диагностика на дому

Доброго дня. Підкажіть як має працювати дросельна заслінка? Помітив у себе таку фігню - після холодного пуску коли починаєш рухатись, вона постійно закривається і відкривається. По діагностиці скаче від 90% до 40%+-. Коли зупиняєшся і стоїш на холостих ще декілька разів закриває-відкриває. Навіть по роботі двигуна чути що не рівномірно працює. Потім залишається відкритою . Коли вже трохи прогріється , все проходить і увесь час відкрита. Закривається лише коли глушиш. Доречі її навіть чути під капотом трохи скрипить коли рухається. То так має бути?

Добавлено через 6 минут
Цитата:
Допис від avtovoz  - Пост 464752 - Фото 1
Ошибки сбросил, но ошибка по сажевому снова высветилась, только раньше она была в программе torque на красном фоне, теперь на желтом, что это может означать?
И как в целом для сажевого стоит поступить, может нужно дать длительно высокие обороты чтобы его там прожгло получше, или что с ним нужно деать при такой ошибке P242F
Я свій вирізав ще в 2017му , КРВГ теж відшив і маю чистий спокій. Якщо авто постійно в міському режимі, то з тим сажовим постійно будуть проблеми. Ті що їздять на дальняки , то їздять по 600 тис без проблем. Але то вже тобі вирішувати. Його можна примусово пропалити давши оборотів під 3тисячі на трасі. Можна поїхати на комп, там можна примусово включити регенерацію.

Востаннє редагував Sustanon_250: 17.06.2021 о 13:19. Причина: Добавлено сообщение
Sustanon_250 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору