Цитата:
Допис від ПавелК
Із металевим захистом не все так "кучеряво". Справа в тому , що він, захист, кріпиться на кузов авто і на підрамник жорстко. При цьому передня підвіска , через сайлентблоки, стоїть на підрамнику ,отже - має певну свободу, яка обмежується жорстким металевим захистом. Думаю зрозуміло, в чому "прикол".
|
Так, є такий нюанс у кріпленні захисту. Але. Захист не зможе обмежити "свободу" підрамника. Скоріше підрамник відірве частину захисту біля кріплення. Як що вдасться так жорстко прикріпитися там (бачив таке). Частіше захист починае там просто йорзатися між підрамником і головкою болта. При цьому ще й срипіти, поки не відкрутиться і випаде болт. Таке найчастіше.
Є вихід. Для цього на кожен болт кріплення захисту до підрамника, зробити по дві шайби, з не дуже жорсткого пластику товщиною 2-4мм. Шайби краще вирізати прямокутними, розміром десь як сірниковий коробок. І простіше і не будуть провертатися. Тоді як ставити захист, його кріплення до підрамника заводити між пластиковими шайбами(пластинами). Болти можна підтягнути, тільки не до "потемніння в очах". Виходить дуже непогано! Кріплення захисту совається між пластиком і підрамник має ту "певну свободу" без шкоди.
Ще важливий момент. В металевому захисті з внутрішньої сторони є виступи приварені, якими він упирається в підрамник. Так на цих виступах обовьязково повина бути теж пластикова проставка. Вона часто стерається, або просто губиться. Без неї буде дуже скрипіти захист. Іноді починають грішити на підвіску.