Перегляд одного допису
Старий 17.02.2021, 18:54 #187
Аватар для М'арк
М'арк М'арк зараз поза форумом
Местный
 
 

Авто: Opel Vivaro 2,0 CDTI

Дописи: 515
Вы сказали Спасибо: 105
Поблагодарили 145 раз(а) в 105 сообщениях
Репутація: 0
М'арк М'арк зараз поза форумом
Местный
Аватар для М'арк

Авто: Opel Vivaro 2,0 CDTI
 
Дописи: 515
Вы сказали Спасибо: 105
Поблагодарили 145 раз(а) в 105 сообщениях
Репутація: 0
Типово Re: Свечи накала-диагностика\замена\нюансы\вопросы.

]Сьогодні, маючи вільний день , зайнявся свічками. Перевірив тестером всі, результати : 1 - 35 Ом, 2 - 0,3 Ом, 3 - 59 Ом, 4 - 1 Ом. Цікаво, що з другою?
Викрутив. Дві пішли без проблем, одна трохи впиралась, а з першою махався години чотири... В результаті витягнуло два витки різьби  - Пост 463003 - Фото 1 Поправив різьбу мечиком, закрутив свічку - вроді все нормально, момент там невеличкий. Питання - наскільки це критично ? Чи існують методи ремонту зірваної різьби?
Далі. Свічки в мене стоять на 4,5 V  - Пост 463003 - Фото 2 NGK, походу, заводські. Машина 2014 року. Кільце на них не чорне, не біле, навіть не жовте. А салатове! Таке, як на фото. Ну і, може кому пригодиться, номер свічки
Мініатюри долучень
Щоб збільшити малюнок, клацніть по ньому
Назва:  1613579975532.jpg
Переглядів: 18
Розмір:  39,5 КБ
ID:	60058  
М'арк зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору