Цитата:
Допис від Freedom
я минулого року шукав трафіка 2012-2014 р, і прийшлось оглядати декілька варіантів на рівненщині авто з швеції,... і скажу пробіги відповідають, но машини не без нюансів, або по кузову дтп і перекраси, або щось по ходовці,.... останій що дивився був в макс комплектації, не бит не крашен, пробіг 140 тис км..... но емульсії води були присутні в маслі.... всі грузові, доки на пас + 900-1500 як хто загне,.... з того всього купив вже пригнаний, доки зроблені пробіг рідний 218 з нідерландів, авто в збереженому стані,.... хоті спочатку тільки оригінал пас і то блек едишин, но ті авто що вписувались в бюджет до 13000-13500 пробіги або 400-500 тис км, або явні перекраси, шпакля дтп.... і інші тех несправності..... хороший пас з малим пробігом до 200 тис км менше як за 14500 не було....
|
Спасибо, пытаюсь составить мнение сколько вообще стоят эти машины, а продавцы не всегда этому способствуют, своими неадекватными хотелками. )) Плюс всякие нюансы. К примеру для меня сюрприз, что переоформление в пассажира, это такая серьезная и дорогая процедура, словом, неприятное открытие. С другой стороны, не собирался никого возить, но иногда взять с собой пару тройку человек, хотелось бы иметь возможность. Посмотрел на олкс продают этот пластик пассажирский и другие детали без проблем - превращай машину во что угодно. Но документы... действительно в 3 косаря зеленых выйдет переоформление? Я, блин, даже 1к за эту туалетную бумагу не готов отдать. )))
А так действительно из Швеции привлекательные предложения по грузовичкам.