Перегляд одного допису
Старий 02.11.2020, 09:32 #12
Аватар для Steb
Steb Steb зараз поза форумом
Новичок
 
 

Звідки Ви: Украина г.Луцк

Авто: Опель Виваро 2.0

Дописи: 5
Вы сказали Спасибо: 2
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Репутація: 0
Steb Steb зараз поза форумом
Новичок
Аватар для Steb

Звідки Ви: Украина г.Луцк
Авто: Опель Виваро 2.0
 
Дописи: 5
Вы сказали Спасибо: 2
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Репутація: 0
Типово Re: Загорелся чек,ключик,стоп

Доброго дня . Не хочу створювати паралельну тему ,можливо вона вже є. Отже будьте ласкаві допоможіть з проблемою. Автомобіль Опель віваро 2008р двиг/ CDTI 2.0. Проблема після покупки авто .При нормальній їзді ,я не гонщик ,приблизно після 300 км від покупки авто, загорілась спіралька і ключ на приборці ,двигун почав троїти ,таке відчуття ,що не працював один циліндр,через декілька кілометрів загорівся Чек. Їхати додому залишалось кілометрів 20 ,отже прийшлось доїзджати як є . (так як було вже пізно). Зранку завів авто спіралька і ключ не світились ,лише Чек . Підключив ELM327 через прогу ТОR. Було виявленно помилку Р0202. Помилку видалив .На приборці погас і чек .Авто поїхало без вибриків . Так і проїздив ,ще кілометрів 40-60 і знову таж ситуація ,загорілась спіраль,і ключ ,згодом і чек ,авто тупить і йде вібрація ,Зупинився ,покурив ,завів спіраль потухла .(дивно ). Через декілька днів знову та ка ж історія ,Але мусив їхати додому ,зупинка результату не дала . Зранку заводжу авто спіралька і ключ вже знову не світять .
Отже по помилці Р0202 виявив ,що це обрив живлення другої форсунки . Але як знайти причину ,коли вона ,то є, то вона зникає через певний час.

Доліз до форси ,почистив клему ,потягав за жгути ,але помилка знову вискочила . Допоможіть порадою .

Востаннє редагував Steb: 02.11.2020 о 09:37.
Steb зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору