Перегляд одного допису
Старий 15.01.2020, 14:38 #39
Аватар для olexa
olexa olexa зараз поза форумом
Местный
 
 

Звідки Ви: Україна, Біла Церква

Авто: Nissan Primastar L2H2 2.5 2007 ホワイトサムライ

Вік: 65
Дописи: 3.878
Вы сказали Спасибо: 1.950
Поблагодарили 2.542 раз(а) в 1.209 сообщениях
Репутація: 2
olexa olexa зараз поза форумом
Местный
Аватар для olexa

Звідки Ви: Україна, Біла Церква
Авто: Nissan Primastar L2H2 2.5 2007 ホワイトサムライ
 
Вік: 65
Дописи: 3.878
Вы сказали Спасибо: 1.950
Поблагодарили 2.542 раз(а) в 1.209 сообщениях
Репутація: 2
Типово Re: ЕСП курсовая устойчивость

Цитата:
Допис від vitos svp  - Пост 456169 - Фото 1
Так от чим більше всіляких ESP, тим на більший швидкості ти злетиш у кювет!
Нє, ну нашо ж так категорично? Голову не забуваємо удома і все гуд у дорозі! Дощ, ожеледь, сніг і ше деяка бяка на дорозі - дуже корисна штука ESP! Але якщо значок часто блимає - то значить голова десь у багажнику! Ну і додам
Цитата:
Допис від vitos svp  - Пост 456169 - Фото 2
Значок ESP на панелі світиться - систему вимкнено, застосовується коли треба побуксувати!
Тоді шо включай, шо виключай оте ESP - нічого не допомагає, перевірено багато раз чи разів. Траф/ Віваро/Прімастар - не для буксування!!!!! Як тільки взяв Самурая після Віто - то кілька разів гарно так "сідав", думаючи, шо відключення ESP хоч якось замінить Вітовську ABD, а дзуськи! Нічим вона не допомагає - це ж звичайний режим деференціала без нічогісеньки, от і все! Просто відключивши ESP, не мучаєш електроніку, яка постійно обмежує оберти двигуна!
__________________
L2H2 х 2,5l x R17 - как-то маловато получается:eek:
...
olexa зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору