Перегляд одного допису
Старий 11.01.2020, 09:26 #7
Аватар для Romaha55
Romaha55 Romaha55 зараз поза форумом
Местный
 
 

Звідки Ви: Івано-Франківська обл. м. Долина

Авто: opel vivaro 1.9cdti

Вік: 39
Дописи: 1.311
Вы сказали Спасибо: 418
Поблагодарили 514 раз(а) в 415 сообщениях
Репутація: 0
Romaha55 Romaha55 зараз поза форумом
Местный
Аватар для Romaha55

Звідки Ви: Івано-Франківська обл. м. Долина
Авто: opel vivaro 1.9cdti
 
Вік: 39
Дописи: 1.311
Вы сказали Спасибо: 418
Поблагодарили 514 раз(а) в 415 сообщениях
Репутація: 0
Типово Re: Горит стоп и аккумулятор

Ні я не працюю на СТО.. А що для цього потрібно працювати там??

Добавлено через 3 часа 14 минут
спеціально для невіруючих... генератор знімався не окремо, тобто при цьому мінявся ремінь грм, знімався стартер, знімався підрамник, чистився клапан егр, мінявся антифриз... тобто практично пів моторного відсіку було розібрано. І я не казав що це просто в 2.5 чи іншому віварику, просто моя думка що це задорого... окремо генератор знімав на 2.0 і 1.9. на 2.0 за роботу по заміні двох підшипників і щіток генератора разом із зняттям і встановленням взяв у людини 500 грн... при чому на 2.0 без кондиціонера генератор нормально знімається без зняття морди. На 2.5 так треба зняти багато, але ще раз повторюсь знімав не окремо сам генератор.

Востаннє редагував Romaha55: 11.01.2020 о 12:42. Причина: Добавлено сообщение
Romaha55 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Поблагодарили Romaha55 за это сообщение:
doc027 (11.01.2020)