Цитата:
Допис від vitos svp
так було до пріснопам'ятної заборони переробки бусів!
|
Та й тоді не було такого, аби взяти дешево і продати дорого! Було так, що взяти дешево грузовика, вкласти у нього час, кошти і роботу, зекономивши ще й на розтаможці, переробити у пасажир а тоді продати дорожче. Так це було, але відчути різницю просто, бо є оте ВКЛАСТИ! А це вкласти і отримати за це, у всіх різне - от тому і у пересічного громадянина і виникає омана, що це одне й те ж саме. Ну а як же ж: взяв за 6-7, а продає за 8-10, значить барижничає! Знову приведу приклад на собі, щоб не голословити впусту. Взяв свого груз. за 16,5, навернутого з заводу, + переобладнав а пасса, це час і кошти (невеликі), + доставив те, що вважав за потрібне для себе(другий кондш, автоном фен у салон, фаркоп) - + десь 2, зробив салон (6 сидух, обшив шкірзамом, автолином, вібро-, шум-ізоляція) + ще 4 . От і вийшло все разом у 23 +/- собівартості майже! Про яке більше може йти мова при продажу? Тут на форумі був якийсь младенець Рашик, здається, шо радив діду замість свого красеня взяти за ці ж гроші "какашку" Кашкая. Ну то нісенітиця, звісно. Так от про що це я? А про те що раніше, купити - продати дорожче працювало через непомірний дефіцит, а коли його нема - то продати дорожче не буде ніколи, без вкладання додаткової вартості.