Цитата:
Допис від Rulik
Німці нервово курять,коли жабоїди злизали дизайн Т5 з 2003 року ,сказати правильно,філософію дизайну 
про нюанси опустим,кітайці теж роблять Рендж і Х6
|
Бо завжди є першопроходці, а інші по його колії шурують.
Добавлено через 12 минут
Цитата:
Допис від Чижик
Дуже багато людей, купують авто по прилежності до бренду.
А гуртом, робити мультибрендові тачки, виходе дешевше.
Он навідь Мерседес не брєзгує таким. Позичив у Рено Кенго. І дав йому ім'я Кітан.
Добавлено через 21 минуту
Я щось спільного не бачу.
Ні збоку, ні позаду.
Щось спереду може, десь і є.
Але не стиль. Форми можливо. Но не стиль.
|
Цитата:
Допис від oleg9489
Машина одна, а названия ,( бренд) разные!
А у каждого бренда есть свои поклонники,
От сюда и спрос.
Одни любят французов , другие немцев, третьим япошки по душе.
Но тачка одна и та же!
|
- банальне розширення номенклатури, особливо по моделях з невеликими об'ємами продаж;
- збільшення виробленної кількості авто-зменшення собівартості-зменшення ціни-збільшення долі ринку;
Та то в тебе на очах окуляри з лінзами ялинкою, тому і не бачиш,

але такі окуляри дуже рідкісна річ, більш росповсюджені окуляри з лінзами зірки трипроменевої чи яйця Т-образного