Ну про розмитнення можу сказати одне - це як була темна сторона так і залишилась темною. Але добре що я знайшов однокласника. Виявилось керує в Луцьку фірмою яка займається повним комплексом послуг

Тому при покупці
1. Треба щоб фактуру робили на як можна нижчу ціну. Я про це не знав, тому заплатив трохи більше ніж можна було реально заплатити. Якісь фірми роблять і ліві фактури, але продавець сказав що якби я його попередив раніше - він би зробив фактуру на суму до 800 євро без проблем, це мені б зекономило 200 доларів при розмитненні.
2. Причіп мусить бути зняти з обліку в країні звідки їде.
3. Перетин польського кордону - я не стояв в черзі разом з тірами як мені радили, просто в звичайній - в мене взяли документи і без проблем випустили. Показав фаутуру також
4. Подивіться щоб були документи де вказано було б точно рік, вагу, модель. Бо в мене був тимчасовий техпаспорт польський, там не було року вказаного. Прийшлось поморочитись на кордоні. (Добре що прикордонник не зрозумів що причіп не знятий з обліку - вирішив що тимчасовий - то знято

)
А далі все просто - як виїхали з кордону - я просто завіз документи на вказану фірму (100% можу рекомендувати, і можу рекламувати) і через день забрав вже на номерах. Розмитнення один день, трохи не встигли і на номера поставили зранку наступного. Як розповів мій однокласник - вони ще й довели на митниці що інституту прописки нема і розмитнюють автомобілі і все що треба незалежно від прописки власника

Київ такого не робить.
От ця фірма
https://www.awgroup.com.ua/
Ціну мені нема сенсу вказувати, як виявилось з мене він багато чого не взяв за оплати, але спитав його для орієнтиру вартість - то при моїй фактурній вартості 5200 злотих (1500 євро) вартість була б 14000 грн платежів + 5500 за брокерські послуги. Платежі я міг би зменшити десь вдвічі, якби у продавця заздалегідь попросив меншу суму у фактурі. От таке розмитнення. При бажанні там же на місці і ставлять на облік.