Перегляд одного допису
Старий 24.02.2018, 22:41 #140
Аватар для Василий Ш.
Василий Ш. Василий Ш. зараз поза форумом
Местный
 
 

Звідки Ви: Луцьк

Авто: Opel Vivaro 2.5 2008 G9U630

Вік: 44
Дописи: 583
Вы сказали Спасибо: 272
Поблагодарили 422 раз(а) в 301 сообщениях
Репутація: 0
Василий Ш. Василий Ш. зараз поза форумом
Местный
Аватар для Василий Ш.

Звідки Ви: Луцьк
Авто: Opel Vivaro 2.5 2008 G9U630
 
Вік: 44
Дописи: 583
Вы сказали Спасибо: 272
Поблагодарили 422 раз(а) в 301 сообщениях
Репутація: 0
Типово Re: Клапан управления турбиной(трансдюсер).

Можливо питання трошки не там, але трансдюсер теж до цього причетний. Авто в підписі. На холостих тобто 800, і вище1500, 2000 маємо недодув порядка 50-100 мбар, по показах кліпа. Якщо з'єднати на пряму, без трансдюсера, при натисканні на газ недодув, при відпусканні передув... Ну ііі... власне питання, трансдюсер керує актюатором відносно показів надува чи просто від обертів? Якщо від датчика то щось когось дурить, а якщо цей алгоритм заданий, чи прописаний в прошивці то думаю це вирішується регулюванням тяги актюатора. На скільки критичні такі показники? Чи то є межах норми? Моя думка така що якщо маловато повітря то маємо збагачену суміш і більший росхід...
Василий Ш. зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору