 |
Местный
|
|
Звідки Ви: Житомир
Авто: Opel Vivaro 2.0, 2008
Вік: 42
Дописи: 573
Вы сказали Спасибо: 7
Поблагодарили 207 раз(а) в 149 сообщениях
|
|
Местный
Звідки Ви: Житомир
Авто: Opel Vivaro 2.0, 2008
Вік: 42
Дописи: 573
Вы сказали Спасибо: 7
Поблагодарили 207 раз(а) в 149 сообщениях
|
Re: Клапан управления турбиной(трансдюсер).
я розумію роботу нашої турби так: вона включається як тільки ти завів мотор. Це можна побачити під капотом - коли заводиш мотор, то видно, як шток вейстгейта турбіни рухається в крайнє положення. Все, вихлопні гази тепер йдуть через турбу і крутять її, навіть на холостих. Інша справа, що саме відчуття підриву відчувається саме в районі 1500 плюс-мінус, і тому здається, що саме з цих оборотів турба починає працювати, але це не так. Просто до 1500 її вклад не дуже помітний, бо швидкість турби залежить від швидкості вихлопних газів, тобто по суті від обертів двигуна (вприску). Відповідно на низьких обертах і вклад турби малий. Трансдюсер же потрібен, щоб турбу вимикати - уникати передуву при великих обертах. Саме тоді вакуум стравлюється і клапан вейстгейта закривається, тобто турба нагнітає менше повітря. Можу помилятись
|