Недавно довелось їхати пасажиром спереді біля водія на Опель Віваро. Довга база, салон бердичів-стайл. Ну шо я вам скажу

, не фонтан. На вулиці -12, положення вентилятора на 3, регулятор тепла на максимум. Ноги в мене померзли. В мойому Н-1 теплий весь салон без ніяких додаткових пічок та фенів ( правда за другим рядом стоїть перегородка

).
За дві години поїздки почала боліть спина - спинка сидіння не відкидається та стоїть майже вертикально

. Хтось там колись прикалувався із хюндаївської полуторки, так у трафообразного теж саме. Тільки в Хьонде одне сидіння повноцінне і одне трошки урізане, обидві спинки регулюються та розкладаються в горизонтальне положення. Сидіння соваються взад та вперед на салазка

. Не зря ж хтось із форумчан замінив сидіння у своєму трафообразному на хюндаївські. У трафообразного обидва сидіння урізані і для середнього пасажира також для ніг майже немає місця.
Але

, є в горбатика жирне але. Передній привід. Їхали по погано прогорнутій дорозі, шкреблись по снігу під гору, віварик ніде не засів

. Я на своєму Хьонде можливо там і не проїхав би.
Всьо, кидайте в мене тапками.
__________________
Для когось стакан на половину повний, а для когось на половину пустий. Для мене це просто пів стакана. Я реаліст.