Цитата:
Допис від Romaha55
щось не зрозуміло.. по перше до клапана управління турбіною вакуум має бути таким як на вакуумному насосі, тобто десь -0.8-0.9 атм клапан скидає вакуум після себе. по друге після того як двигун заводиться на актуатор подається вакуум і клапан закривається і турбіна крутиться вихлопними газами, і якщо він скидав після 1800 об, то помилка мала б бути по недодуву а не передуву..
Добавлено через 3 минуты
можливо проблема і була в ньому але сумніваюсь що то був передув турбіни..
Добавлено через 4 минуты
який тиск показувало при 1800 об/хв?? не звернув уваги?
|
я аж так глибоко в то не вдавався...мені основне що проблему вирішили біда була в ньому.
Тай Егр в мене відключений може це щось додало хз..я не механік щоб давати якісь заключення
Добавлено через 3 минуты
Цитата:
Допис від Вик123
Друже, так багато запитань тому шо пишеш якось сумбурно.
|
Та я ж то не механік....та й з машиною знайомий менш місяця. Незнаю як то правильно чи по народньому називаються деталі і всі механізми, але вердикт механіка такий : всьому вина того клапана номер деталі 7700113071. при його заміні стало все добре. оскільки все працює добре після його заміни вина в ньому