Цитата:
Допис від Турыст
Потек радиатор. В пятницу поднялось на 8 единиц. Лампы засветились. Остановился. Не закипел. Остыл. Долил воды. Причина банальна. Корпус вентилятора протер одну трубку в радиаторе.. Вчера начитался всего, как снять - заклеить. Снял. Заклеил. Собрал сегодня. Залил воды. Думаю проверю на течь. Завел. И на! Получай фашист гранату. Заклинило мотор.
|
Доброго Вам!
Сьогодні зі мною сталася схожа пічалька. Машинка стояла кілька днів на стоянці, перед виїздом не перевірив охолоджуючу рідину,виїхав - поїздив трохи, помітив, що не гріє пічка, вирішив доїхати до СТО, лишалося зо три км. Недоїжджаючи десь один км,почала підніматися температура і засвітилися лампи.
Доїхав, долив антифризу - ввійшло 3л, завів - почав перевіряти, знайшов - капало в районі ременів 1капля на 8-10секунд.
Доїхав з перервами додому, все ніби ОК, температура нормальна -чотири поділки, глушив кілька разів біля супермаркетів, їхав ще десь хвилин сорок.
Ввечері вийшов поставити машину на стоянку - під машиною калюжа, в бачку знов пусто і тече вже не по дитячому з радіатора - мокрі нижні соти.
Почитав Ваш випадок і тепер мучуся - чи теж перегрів двигуна чи не встиг? Як це визначити?