Цитата:
Допис від shuma34
По різному буває.
Причини-
1. Проблеми з електрикою
а: випрацювання доріжок по відоображенню положення заслонки ЕГР)
б: проводка
2. Механічна частина.
а: Випрацювання втулок в сервоприводі ЕГР.
б: Пошкодження шестерень серврприводу.
в: Відломана заслонка від штоку приводу
г: закоксованість заслонки( в моїй практиці, траплялось досить рідко) М9Р.
Як лікувать?
1. Як що проблеми по механіці. То лікується рівними руками. Чистка, підгонка механізмів...
2. Як що по проводці. Визначенням причин і заміною дротиків.
3. Як що по вироботці електроніки клапану. То або заміною самого клапану або відшивкою на программному рівні. Не забувючи що при цьому знижуються вимоги по параметрам по екологіїї.
Мо щось забув... Тоді звиняйте.
|
1. Проблеми з електрикою
а.випрацювання доріжок по відоображенню положення заслонки ЕГР)
не лікуеться
б. Як що по проводці. Визначенням причин і заміною дротиків
варіант можливий
2.Механічна частина.
а: Випрацювання втулок в сервоприводі ЕГР.
нові витачувать?
б: Пошкодження шестерень серврприводу.
де взяти нову шестерня?хіба шо перевернути і можливо повезе , що зуб не буде набігати
в: Відломана заслонка від штоку приводу
приварити
г: закоксованість заслонки( в моїй практиці, траплялось досить рідко) М9Р.
саме просте ,що може бути, але надіяться не стоє