Цитата:
Допис від jeka2310
слиш шума, ! 90% це із за чіповки, перенаддуву. 10% падуставший патрубок. Чіповка дала своє.+Ресурс зчеплення і коробки менший стає.
|
Слиш джека. Подивись параметри по надуву, при наймі на десятку автівок чіпованих та ні. А потім вже будеш заворачівать свої висновки.
Зчеплення- на моїй автівці, пройшло 412 000. З них, після чіпу приблизно 112 000.
Патрубок- було одне надломлене вухо і тріщина. Сам лазив до нього, на форсунки було цікаво подивиця. Сам і надломав свого часу.
Коли зірвало патрубок, був явний перенадув на 400 мБар. Цікаво, що по мануалам, при передуві вище чим 200 мБар повинна була вискакувать помилка. А її не було!
Ііііі. Причина перенадуву була в клапані турбіни.
Сам пізніше роздупоився в цьому.
Так що не треба триндіть чого не знаєш!!
Графіки по надуву на моїй чіпованій автівц.
Тиск в піку 2,341 Бар.
Можу без чіпа, його розкрутить до 2,700 бар.
Невже 2,340 так багато, щоб розтрощило СПРАВНИЙ патрубок?