Ну що ж. Про вибір трафовіваричєй.
Примощуйтесь зручненько і слухайте казочку.
В деяких краях на Дніпропетровщині був придбанний бусик.
Бусик то не простенький, а красивий віварик біленький.
2.0 2008го року. Салон а ля Бердичів, столик там, "булки" сідушки крутілки...
Бампер з посмішкою і в туманках вмонтований ксенон.
При придбанні в чудному місті Павлограді, зі слів покупця буса, в інеті було знайденно сто, та загнанний туди бусик для попередньої діагностики.
Вердик стошки- шото з егр та по ходовці- лівий наккінечник руль тяги. Все остальне- ГУД.
Катається новий власник на цьому бусику десь з місяць та щось йому не дає спокою, особливо після того як одий цого знайомий, дав проїхатись на такій же ж автівці.
Ну що ж. При діагностиці, виявляємо помилки по ЕГР, та ще якійсь прочій хрєнєтєні.
Сканер майже ругається що потрібно замінить ЕБУ
Мєтодом кой какого научного втику, виявляю що- ЕГР таки відшитий на програмному рівні, але механізм приклинений і тре ставить заглушу.
Все зробленно. Машинка поїхала.
Але, під час танців навкого заглушки, було виявленно тріснувший патрубок інтеркулера. Зхімічене з за допомогою синьої ізолєнти підключення вентилятору радіатора( працює лише одна швидкість, це для авто з кондиціонером). Зломані дв болти кріплення пласткової кришки. (що навіює на деякі думки) Хоча Кліп показав нормальну коррекцію форс. Тести роботи ціліндірів/ форсунок - в нормі. А от тест паливної, показав відхилення. І ще одна мєлоч- заслонка рециркуляції салона, приклинена, приводу заслонки пісєц.
Пінімаєм авто на підйомник, щоб впевнитись в рульовому накінечнику.
Ага. Накінечник!!!

Руль тяги, накінечники, шарові в нормі, навіть стойки стаба не роздовбані. Втулки стаба, розбиті. Люфтить рейка. Також на пильниках рейки підтьоки... На стойках амартизаторів, також підтьоки. От тобі і наконєчнічьок.
Міняють хлопці стойки аморів, втулки стаба... І в процесі роботи, майсте ходовик, задає мені питання- А що це там за водяний шланг?
- Ай відмахуюсь. То дренажна трубка кондиціонера!
Але лізу під авто і афігіваю від побаченого!
Замість залізних трубок змащування турбіни, приколхожені сантехнічмі шланги.
При чому "по научному". Подача мастила в гофровному шланзі.
Цікаво буде, коли звичайна гума розбухне, і як наслідок може виявитись або масляне голодання або якщо розбухне обратка- рознос.
Поставив новий власник бусика, поки що на прикол, замовив трубки. А нас чекає цікавий секас з заміною цих трубок.
Мораль сєй басни такова-.Вибираючи буса, будьте дуже і дуже уважні.