Показать сообщение отдельно
Старый 25-06-2017, 14:32 #65
Аватар для Каспер
Каспер Каспер вне форума
Местный
 
 

Адрес: Саня,місто Черкаси

Авто: "Good Ghost" Hyundai H-300 170к.с 2008р.в

Возраст: 46
Сообщений: 799
Вы сказали Спасибо: 1,645
Поблагодарили 894 раз(а) в 400 сообщениях
Репутация: 0
Каспер Каспер вне форума
Местный
Аватар для Каспер

Адрес: Саня,місто Черкаси
Авто: "Good Ghost" Hyundai H-300 170к.с 2008р.в
 
Возраст: 46
Сообщений: 799
Вы сказали Спасибо: 1,645
Поблагодарили 894 раз(а) в 400 сообщениях
Репутация: 0
По умолчанию Re: Обзор Hyundai H1, H300, Starex

Rulik, ну це, навєрно, у всіх бусів серйозний ремонт двигуна тільки через знімання бампера/демонтаж двигуна повністю.
У Н-1/Н-300 вільний доступ до турбіни, впускного/випускного колектора, паливного насоса та всього навісного і т.д. Немає проблем з демонтажем форсунок, не так як на трафообразних. Єдина незручність - це заміна ланцюгів ГРМ, потрібно розбірать всю "морду". Але то тільки раз на 250-300 тис.км.
Пи.Си. В мене до цього був Пиж Експерт 2006 з.в., то там щоб помінять щеплення потрібно або витягувать двигун, або повністю знімать ходову разом з підрамником. За цю процедуру я в свій час заплатив 120 уйов. На своєму Н-300 недавно за заміну вижимного заплатив 600 грн.
__________________
Для когось стакан на половину повний, а для когось на половину пустий. Для мене це просто пів стакана. Я реаліст.
...
Каспер вне форума   Ответить с цитированием Вверх