Цитата:
Допис від evgesha
Саня,кнопочки на панель сегодня приехали с Воронежа.Состояние хорошее.
|
Дякую, Женя

Передавать не потрібно, вже як приїдеш в Україну, тоді і вишлеш НП. Мені не терміново, зачекаю.
Добавлено через 11 минут
Цитата:
Допис від Lucku
какой реальный расход у тебя на машине, и как поведение зимой?
|
В мене стиль їзди майже "пенсіонерський", трасою 100-110, по місту зі світлофорів не стартую, їздю розмірено. Тому витрати палива по місту до 10 л на сотню, трасою до 8 л. Зимою по місту витрата пального виростає приблизно до 11 л.
Цитата:
Допис від Lucku
но задний привод пугает немного
|
Цитата:
Допис від Беза
Пусть тебя это не пугает
|

як любе задньоприводне авто, по любому буде уступать по прохідності перед передньоприводними. Коли вже геть критично слизько, то я вкидаю між задні арки три мішки з піском+якісна зимова гума. Але це той єдиний мінус в порівнянні з Т-5. Дизайн у Н-1 буде поярче, інтер'єр комфортабельніший. В мого знайомого є Т-5 1,9 TDI, так він не їде ніфіга в порівнянні з моїм бусом. Запастини на Т-5 будуть дорожчі разів у три (в оригіналі). Придбать Н-1 в доброму/неукатаному стані за адекватну ціну набагато вірогідніше в порівнянні не тільки з Т-5, а й з іншими бусами (бо азіат, в Європі їх не поважають).
Добавлено через 17 минут
Цитата:
Допис від Беза
но на грандах я вижу 90 % стоит ЕСП.
|
На всіх Н-1/Н-300 вироблених у Європі є ЄСП, вроді як це вимога по безпеці.
__________________
Для когось стакан на половину повний, а для когось на половину пустий. Для мене це просто пів стакана. Я реаліст.