Тема: M9R630
Перегляд одного допису
Старий 24.04.2017, 20:52 #42
Аватар для DenVivaro
DenVivaro DenVivaro зараз поза форумом
Местный
 
 

Звідки Ви: Украина, г.Харьков

Авто: Opel Vivaro 2.5 CDTI Робот 11.2009\vin2010 L1H1

Дописи: 2.251
Вы сказали Спасибо: 883
Поблагодарили 802 раз(а) в 583 сообщениях
Репутація: 1
DenVivaro DenVivaro зараз поза форумом
Местный
Аватар для DenVivaro

Звідки Ви: Украина, г.Харьков
Авто: Opel Vivaro 2.5 CDTI Робот 11.2009\vin2010 L1H1
 
Дописи: 2.251
Вы сказали Спасибо: 883
Поблагодарили 802 раз(а) в 583 сообщениях
Репутація: 1
Типово Re: M9R630

Цитата:
Допис від RamssesX  - Пост 409288 - Фото 1
M9R630 на відміну від 786/788 керується більш новішим блоком управляння BOSCH EDC17C11/42 із купою наворотів в плані управління обертаючим моментом!
Всі авто під управлінням EDC17C11/42 на відміну від EDC16CР33/С36 вже 100% йдуть із сажовим фільтром.
Ваша проблема із завеликою витратою пального і тупим розгоном скоріше всього повязана із забитим сажовим фільтром.
Авто на EDC17C11/42 навпаки відрізняються від попередників більш потужним розгоном і тяговитістю на низах!!!

Із власного досвіду - ніколи не їздіть "в натяжку" 1900-2000 об/хв, економим на пальному - прилипаємо на ремонт. 2200-2300 більш-менш "здорові" оберти  - Пост 409288 - Фото 2
в Харькове на таких новых 2.0 тоже хвалятся расходом, 8-9л город, трасса 5,0-6,5
__________________
Мы с Виваркой вместе от 30.01.2013г
Шины 215х70 R16 100
...
DenVivaro зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору