Тема: M9R630
Перегляд одного допису
Старий 24.04.2017, 20:37 #41
Аватар для RamssesX
RamssesX RamssesX зараз поза форумом
Пользователь
 
 

Звідки Ви: Черкаси

Авто: Trafic Generation

Вік: 49
Дописи: 53
Вы сказали Спасибо: 3
Поблагодарили 13 раз(а) в 11 сообщениях
Репутація: 0
RamssesX RamssesX зараз поза форумом
Пользователь
Аватар для RamssesX

Звідки Ви: Черкаси
Авто: Trafic Generation
 
Вік: 49
Дописи: 53
Вы сказали Спасибо: 3
Поблагодарили 13 раз(а) в 11 сообщениях
Репутація: 0
Типово Re: M9R630

M9R630 на відміну від 786/788 керується більш новішим блоком управляння BOSCH EDC17C11/42 із купою наворотів в плані управління обертаючим моментом!
Всі авто під управлінням EDC17C11/42 на відміну від EDC16CР33/С36 вже 100% йдуть із сажовим фільтром.
Ваша проблема із завеликою витратою пального і тупим розгоном скоріше всього повязана із забитим сажовим фільтром.
Авто на EDC17C11/42 навпаки відрізняються від попередників більш потужним розгоном і тяговитістю на низах!!!

Із власного досвіду - ніколи не їздіть "в натяжку" 1900-2000 об/хв, економим на пальному - прилипаємо на ремонт. 2200-2300 більш-менш "здорові" оберти  - Пост 409286 - Фото 1
RamssesX зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору