1. шукай контакти або Визарда або
https://www.drive2.ru/users/vladdych/ (Кривий Ріг) і в телефонному режимі спробуй щось розрулити. Але тут потрібен кліп, щоб знати точно помилки - тоді можна про щось спілкуватись.
2. Скоріш за все робот буде зніматись з коробки для ремонту - а тут вже можна замислитись про переробку на механіку... Роботи там на півдня, тільки треба деталі на розборці купити (якшо є поруч), чи в інеті.
3. МОжна почитати ноти по рОботу. Там є певні процедури, по яких можна спробувати деяку інфу з'ясувати (наприклад насос взагалі не підкачує, або часто спрацьовує). Скачати можна тут
https://www.dropbox.com/s/1v7z06f8x1...stika.pdf?dl=0 , нота 21В, сторінка 2002. Там є розділ "Диагностика неисправностей". Але краще ознайомитись з усім розділом, хоча б поверхнево.
п.с. по Вітє Гондурасу з Бердичіва - чисто по рОботам я б його не радив (чисто моє імхо після 2-х разів спілкування з ним). У мене склалось враження, що вони не сильно прям розбираються в рОботах. Плюс коли я все-таки вирішив зняти рОбот, то
- він загнув найвищу ціну за переробку з поміж інших (800-1200ує)
- дізнавшись, що в мене 2.0 2008р.в. сказав, що ЕБУ не можна перешити, бо там блокування якесь чи то щось інше пов'язане з ЕБУ і типу нічо не вийде.
Коротше я зрозумів, мені не до нього явно. Повторюсь, це моя особиста думка/досвід. А, і доречі після першого спілкування я все таки поїхав в Заліщики, хоча мені до Бердичіва всього 30км, а до Заліщиків 350.
Добавлено через 2 минуты
Я б на твоєму місці приглядався до варіанту №2