Цитата:
Допис від Pepsikus
Причина ремонта двигателя - растяжение и проскок цепи ГРМ на 1 зуб. в следствии чего разрушение рокеров ГБЦ
Как не допустить такого в дальнейшем ? Замена цепи ГРМ каждые 150 тыс обязательна !!!
|
Наведу свою статистику.
Правда мотор M9R 780 випуску квітень 2007р.
408 000 км пробігу.
Привід ГРМ ні разу не мінявся.
Останні два роки, постійно контролюю двигун на наявність помилок діагностичним сканером. Помилок по датчикам розпредвала, коленвалу не спостерігаю. сінхронізація проходить нормально
При покупці авто в 2011 р, як і кожного власника цікавив регламент заміни ланцюга. На той час, при зверненні до офіціалів рено з цим питанням. Отримував відповідь - " Регламенту заміни приводу грм, нема. Цеп розрахований на весь період експлуатації авто. "
Від коментарів на рахунок терміну експлуатаціі утримуюсь. Там це може буть тис так 850.
Цікаво було б зараз взнати в офів, що змінилось з тим регламентом.
На мій погляд 150 000 це скоріше вийняток чим правило.
Заводський брак і інші косяки ніхто не відміняв. На жаль.