Перегляд одного допису
Старий 25.03.2017, 11:45 #9
Аватар для shuma34
shuma34 shuma34 зараз поза форумом
Заблокирован
 
 

Звідки Ви: Коло Киева. New Petrivtci. State Kalihvorniy

Авто: Renault Trafiс 2,0 DCI 90++++ конь як 2007

Дописи: 4.607
Вы сказали Спасибо: 1.675
Поблагодарили 4.401 раз(а) в 1.822 сообщениях
Репутація: 1
shuma34 shuma34 зараз поза форумом
Заблокирован
Аватар для shuma34

Звідки Ви: Коло Киева. New Petrivtci. State Kalihvorniy
Авто: Renault Trafiс 2,0 DCI 90++++ конь як 2007
 
Дописи: 4.607
Вы сказали Спасибо: 1.675
Поблагодарили 4.401 раз(а) в 1.822 сообщениях
Репутація: 1
Типово Re: Двигатель 2.0 M9R звон, гул, перестал заводится

Цитата:
Допис від Pepsikus  - Пост 406273 - Фото 1
Причина ремонта двигателя - растяжение и проскок цепи ГРМ на 1 зуб. в следствии чего разрушение рокеров ГБЦ

Как не допустить такого в дальнейшем ? Замена цепи ГРМ каждые 150 тыс обязательна !!!
Наведу свою статистику.
Правда мотор M9R 780 випуску квітень 2007р.
408 000 км пробігу.
Привід ГРМ ні разу не мінявся.
Останні два роки, постійно контролюю двигун на наявність помилок діагностичним сканером. Помилок по датчикам розпредвала, коленвалу не спостерігаю. сінхронізація проходить нормально
При покупці авто в 2011 р, як і кожного власника цікавив регламент заміни ланцюга. На той час, при зверненні до офіціалів рено з цим питанням. Отримував відповідь - " Регламенту заміни приводу грм, нема. Цеп розрахований на весь період експлуатації авто. "
Від коментарів на рахунок терміну експлуатаціі утримуюсь. Там це може буть тис так 850.
Цікаво було б зараз взнати в офів, що змінилось з тим регламентом.
На мій погляд 150 000 це скоріше вийняток чим правило.
Заводський брак і інші косяки ніхто не відміняв. На жаль.
shuma34 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Эти 4 пользователя(ей) сказали Спасибо shuma34 за это полезное сообщение:
Bircha (28.03.2017), Sumrak (25.03.2017), Анатольевич (25.03.2017), Каспер (25.03.2017)