 |
Местный
|
|
Звідки Ви: Львів, Стрий
Авто: Ваз 2103, Hyundai H200, Opel Vivaro
Вік: 36
Дописи: 1.617
Вы сказали Спасибо: 225
Поблагодарили 267 раз(а) в 205 сообщениях
|
|
Местный
Звідки Ви: Львів, Стрий
Авто: Ваз 2103, Hyundai H200, Opel Vivaro
Вік: 36
Дописи: 1.617
Вы сказали Спасибо: 225
Поблагодарили 267 раз(а) в 205 сообщениях
|
Попробував, пищить постійно тільки як вставляєш ключ і все виключене.
Можливо і добре, що пищить хіба коли світло включене, а так ні. зранку їхав на рибалку на Вектрі пару раз ставав подорозі і по привичці не виключав габарити(так як в мене самі виключаються), а воно зразу подавало сигнал(але там сигнал приємніший не давить так на голову). На рахунок Вектри то машина з 1,5 мотором і як для неї він заслабий, не має вона того, що очікуєш коли нажимаєш на педалю, туповата.
Назад вертався,вже на Фіаті Скудо, вот та вашинка навпаки здивувала, для своїх 1,9 доситьь не поганий ривок, оцінити мав де бо в одну сторону близько 100 км, по трасі і помісті. Коробка зразу біля керма, правда трохи далекувато, щоб включити 5 потрібнобуло трохи відкидуватись від спинки, але до неї привикаєш за 2-3 світлофора. Що не привично це включання щіток, в нас зверху вниз, в там навпаки знизу вверх. Бокові дзеркала трохи квадратні і менші але дивитись можна, салон також зручний і прибори добре читаються. Йшов нею 140 без напрягів, більше не хотів лив сильний дождь і дорога з горбами. Зато обидві машини дуже мягкі, вектра це ясно легкова, а вот Скудо був перероблений з грузового, але в нього пружини + в машині 8 чоловік, хотя власник казав, що вона дуже жорстка без грузу(видно требуде дати йому в мене проїхатись навіть з грузом).
|