Цитата:
Допис від Cem
|
Добавлено через 36 минут
З особистого досвіду користуванням ЕЛМ327 В 1,5:
Позаминулий рік.
ЕЛМ 327+ Торк.
Параметри які вдалось вивести на екран (стандартний торк, скачаний на 4пда)

Пізніше, ще вивів обєм повітря..
Отже подорж в Суми.
В Сумах, відбулась зустріч з Дімкою, Яу раз Дімон підїхав, коли я вошкався біля своєї автівки з спробами прикріпить до турбіни зломаний патрубок інтеркулеру.
Був показаний велосипед, який широкої душі чоловік(Діма) виготовив для бусоводського, хрещеника з Бердянську...
Ну то лірика.
Зараз буде проза про ЕЛМ і Торк.
Отже. Патрубок поправленний і на соплях закріпленний на місці. Потерта помилка по низькому тиску надува. Вирушаємо в зворотню подорож в Київ...
По дорозі, патрубок періодично злітає. зупиняюсь тру помилки, поправляю патрубок, тру помилки, продовжую рух..
Попрвляю, виявляю помилки, тру їх, і далі.
Патрубок злітає, але.... помилок "діагностика" Торк+ЕЛМ, вже не фіксує. На всяк випадок, все ж тицяю на видалення помилок. Але авто, як тупило, так і тупить.
Так і доплентався до Києва. На той час, в мене КЛІПа не було.
Що ж. Тулю в Ірпінь. Володя хелп!!
І шо!??? Торк ні фіга не бачить! А кліп, бачить помилку по "низькому тиску надуву."
Знаю що багато хто в цю мою казочку не повірить (адже я власник кліпу і істєствінно розвожу пропаганду про те що всі ці приблуди фігня..)
Хочете вірте а хочете ні. Те що я написав вище, відбувалось насправді.
От такі то справи....