Перегляд одного допису
Старий 04.02.2017, 17:34 #8
Аватар для olexa
olexa olexa зараз поза форумом
Местный
 
 

Звідки Ви: Україна, Біла Церква

Авто: Nissan Primastar L2H2 2.5 2007 ホワイトサムライ

Вік: 65
Дописи: 3.878
Вы сказали Спасибо: 1.950
Поблагодарили 2.542 раз(а) в 1.209 сообщениях
Репутація: 2
olexa olexa зараз поза форумом
Местный
Аватар для olexa

Звідки Ви: Україна, Біла Церква
Авто: Nissan Primastar L2H2 2.5 2007 ホワイトサムライ
 
Вік: 65
Дописи: 3.878
Вы сказали Спасибо: 1.950
Поблагодарили 2.542 раз(а) в 1.209 сообщениях
Репутація: 2
Типово Re: Габариты(размеры) бусов.

Цитата:
Допис від Vakula  - Пост 401490 - Фото 1
просто є віто за недорого, 2.3 турбо, і є два донори 2.3 бензин та 2.3 атмо дизель от і думаю брати чи не брати, розхід палива головне, якщо виберу бензин то газ обов'язково. Про болячки віто та складності їхнього ремонту знаю прекрасно, "мічурінські" операції над донором не рахую, робота своя.
А чого думати? Двигун там 2,3 ТДІ невбиваємий, в усякому разі я, за сім років не мав проблем і це я взяв його, мало не 8-ми річним з х.з. яким пробігом. За рік до того, як продав, компресія в циліндрах була 23 в трьох і в одному 22,5 шось таке. Що полетіло при мені, так це права напіввісь, гідропідсилювач керма(з Спрінтером 1:1, тільки бачки перекинути, а вдвічі дешевшше), ролики зсувних дверей, ну там тяги стаба слабуваті, втулки, сальники передка міняв. "Мізків" у моєму не було, так що тут і проблем не виникало, все на механіці 1998 р.
__________________
L2H2 х 2,5l x R17 - как-то маловато получается:eek:
...
olexa зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору