Перегляд одного допису
Старий 03.02.2017, 20:19 #18
Аватар для olexa
olexa olexa зараз поза форумом
Местный
 
 

Звідки Ви: Україна, Біла Церква

Авто: Nissan Primastar L2H2 2.5 2007 ホワイトサムライ

Вік: 65
Дописи: 3.878
Вы сказали Спасибо: 1.950
Поблагодарили 2.542 раз(а) в 1.209 сообщениях
Репутація: 2
olexa olexa зараз поза форумом
Местный
Аватар для olexa

Звідки Ви: Україна, Біла Церква
Авто: Nissan Primastar L2H2 2.5 2007 ホワイトサムライ
 
Вік: 65
Дописи: 3.878
Вы сказали Спасибо: 1.950
Поблагодарили 2.542 раз(а) в 1.209 сообщениях
Репутація: 2
Типово Re: Габариты(размеры) бусов.

Цитата:
Допис від Vakula  - Пост 401419 - Фото 1
п.п.с чтоб не плодить темы спрошу тут как в эксплуатации 638 вито с 108 мотором атмосферным 2.3 если хто то скажет за турбо 2.3 то тоже спасибо но лучше атмосферный, а именно расход, динамика, как идет под нагрузкой и какая комфортная крейсерская скорость и если есть тахометр обороты скорость при 60, 80, 90, 110-130 буду очень благодарен
Був 110, витрати палива - рідна 10 на 100, крейсерська комфортна 110-115, макс, шо пробував 145, тахометра не було, динаміка прекрасна, мав на борту АБД, так за 7 років єдиний раз сів, саме через самовпевненність, так, шо Беларус не міг витягти. Перше, що вразило після покупки, так це 8 л масла у двигун, друге це те, як їхали з Києва до Білої Церкви в ожеледицю по обочині зі снігом 80км на швидкості під 100 км/год, третє - його всюдихідність. Машина конструктивно дуже збалансована, їде як одне ціле, нічого на гуляє, не грає, тримається купи - ТАНК одним словом. Ніяк не второпаю, чому МБ відмовився від такого авто?
__________________
L2H2 х 2,5l x R17 - как-то маловато получается:eek:
...
olexa зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Поблагодарили olexa за это сообщение:
Vakula (03.02.2017)