Перегляд одного допису
Старий 25.01.2017, 10:05 #670
Аватар для НІК
НІК НІК зараз поза форумом
Пользователь
 
 

Звідки Ви: Київ - Чернігів

Авто: Рено Трафик 2.0, 115, 2008

Вік: 48
Дописи: 31
Вы сказали Спасибо: 33
Поблагодарили 43 раз(а) в 7 сообщениях
Репутація: 0
НІК НІК зараз поза форумом
Пользователь
Аватар для НІК

Звідки Ви: Київ - Чернігів
Авто: Рено Трафик 2.0, 115, 2008
 
Вік: 48
Дописи: 31
Вы сказали Спасибо: 33
Поблагодарили 43 раз(а) в 7 сообщениях
Репутація: 0
Типово Re: Обсуждение ДВС Vivaro, Trafic 1.9 или 2.0 или 2.5 плюсы и минусы каждого.

Вставлю свої "5 копійок". Брав свого Трафа (2.0, 2008 року) в вересні 2015 року з пробігом 87 000км (скручений, звичайно). Шляхом різних маніпуляцій і проведеної оперативної роботи))) вдалося встановити, що скрутили близько 65-70 тисяч км.
На даний час пробіг 198 тисяч, тобто за 1.5 року я намахав більше 110 тисяч.
Їзжу рідко пустим, іноді катаюсь з причепом (500-800 кг) з Чернігова в Мукачево. Майже кожен день їзджу на роботу з Чернігова в Київ і назад - 300-350 км.
Двигуном і його можливостями задоволений повністю: тяги хватає, незалежно від загрузки, економність вражає - максимальний розхід склав 8.7л/100км, це з причепом + 6 чоловік в машині (правда влітку).
Про страшилку щодо закисання форсунок чув, налякався, звернувся до знай1омого моториста з питанням. Відповідь вразила: закисають ЛЮБІ форсунки, якщо вони кородують. На Мерсовських движках теж бувають прабли з ними.
Так що, моя позиція очевидна)).
Чи хотів би я 2.5? Якщо їздити виключно по трасі і на дальняки, то 2.5 вигідніший в сенсі прийомистості і потужності, але для змішаного режиму їзди з головою вистачить і 2.0.
ІМХО

Добавлено через 2 минуты
До речі, підскажіть де почитати про профілактику закисання форсів на 2.0.
Щось не можу знайти - Пост 400430 - Фото 1

Востаннє редагував НІК: 25.01.2017 о 10:07. Причина: Добавлено сообщение
НІК зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору