Перегляд одного допису
Старий 15.12.2016, 15:27 #295
Аватар для olexa
olexa olexa зараз поза форумом
Местный
 
 

Звідки Ви: Україна, Біла Церква

Авто: Nissan Primastar L2H2 2.5 2007 ホワイトサムライ

Вік: 65
Дописи: 3.878
Вы сказали Спасибо: 1.950
Поблагодарили 2.542 раз(а) в 1.209 сообщениях
Репутація: 2
olexa olexa зараз поза форумом
Местный
Аватар для olexa

Звідки Ви: Україна, Біла Церква
Авто: Nissan Primastar L2H2 2.5 2007 ホワイトサムライ
 
Вік: 65
Дописи: 3.878
Вы сказали Спасибо: 1.950
Поблагодарили 2.542 раз(а) в 1.209 сообщениях
Репутація: 2
Типово Re: Сажевый фильтр и все о нем

Цитата:
Допис від vectra20  - Пост 397272 - Фото 1
правда там в тебе трохи друга історія була
але все ж
Так отож, шо друга... І не була, однако, а ше і єєєє! Чи ти думаєш так просто мене здихатись? Поки 8,5 не буде і не надійся!
Цитата:
Допис від vectra20  - Пост 397272 - Фото 2
шутнік ти однака Михалич.....
Чому? Написав же, що нераціонально! До того ж тут "кадри" питали, типа шо краще 2,0 чи 2,5, а чи новий, з салону, Генерейшен? Так шо, якби мав, на сьогодні 120 т. - то стояли б нові кат і сажка. І ніхто б мене не переконав, що вони не потрібні і без них краще.
Цитата:
Допис від waleks  - Пост 397272 - Фото 3
Кстати, какие все-таки минусы, кроме экологии, при вырезании?
Практично ніяких щодо ходових, що ж до комфортності, то звук зміниться, якщо на місця вирізки нічого не тулити, запах трахторний стане, димувати необов'язково буде якщо все інше в нормі.
__________________
L2H2 х 2,5l x R17 - как-то маловато получается:eek:
...
olexa зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Поблагодарили olexa за это сообщение:
waleks (15.12.2016)