Перегляд одного допису
Старий 08.12.2016, 19:25 #590
Аватар для wasya
wasya wasya зараз поза форумом
Местный
 
 

Звідки Ви: Львівська обл. Трускавець

Авто: renaut grand scenik 2011

Вік: 58
Дописи: 1.969
Вы сказали Спасибо: 2.189
Поблагодарили 2.106 раз(а) в 819 сообщениях
Репутація: 0
wasya wasya зараз поза форумом
Местный
Аватар для wasya

Звідки Ви: Львівська обл. Трускавець
Авто: renaut grand scenik 2011
 
Вік: 58
Дописи: 1.969
Вы сказали Спасибо: 2.189
Поблагодарили 2.106 раз(а) в 819 сообщениях
Репутація: 0
Типово Re: Вопросы и ответы по ЕГР

Цитата:
Допис від Sustanon_250  - Пост 396696 - Фото 1
Поїздив з відключеним егр і з підключеним.
хочу попробувати поставити болванку замість ЕГР.
цікавить фізичні процеси в двигуні,які відбуваються при цьому...
наскільки розумію, в комп.авто записана програма завдяки якій він керує подачею к-сті палива,в залежності від сигналів різних датчиків,що приходять на комп.
...тобто при встановленому ЕГР,подається одна к-сть палива для згорання...а коли я вставляю "обманку" і тим самим глушу ЕГР,відповідно к-сть повітря для згорання палива збільшується ,що і показує ДМРВ компютеру,але в цей же час комп.бачить,що ЕГР працює(електрична частина)...
що тоді відбувається?...чи не виникає "конфліктів" в системі комп.-двигун?

просто цікаво стало,якщо хтось в цьому розбирається,щоб пояснити.
wasya зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору