Перегляд одного допису
Старий 01.12.2016, 19:40 #504
Аватар для sergeyss9
sergeyss9 sergeyss9 зараз поза форумом
Местный
 
 

Звідки Ви: Україна Умань

Авто: Opel Vivaro 2.0CDTI

Вік: 41
Дописи: 556
Вы сказали Спасибо: 177
Поблагодарили 341 раз(а) в 230 сообщениях
Репутація: 0
sergeyss9 sergeyss9 зараз поза форумом
Местный
Аватар для sergeyss9

Звідки Ви: Україна Умань
Авто: Opel Vivaro 2.0CDTI
 
Вік: 41
Дописи: 556
Вы сказали Спасибо: 177
Поблагодарили 341 раз(а) в 230 сообщениях
Репутація: 0
Типово Re: Выбор Аккумулятора

Цитата:
Допис від olexa  - Пост 396267 - Фото 1
Аккум, VARTA Blue Dynamic G3 95Ah, тиждень тому відмовився завести Самурая, після 12-ти денного простою. Був покинутий на три дні, а потім заряджений током 3-2 А, протягом 12-14 годин(ніч+). Зараз став на місце, крутить наче нормально, поки. Тепер питання: аккум необслуговуваний, при зарядці просто накинув клеми від зарядного. Правильно я зробив чи ні, і як правильно заряджати такі аккуми. До цього він працював 4+ роки, я навіть не заглядав до нього років зо три. На що тепер можна розраховувати, зима ж попереду?
Рідну Варту 85А заряджав 48 год. при 2А ! За зиму таку процедуру проводив 3-4 рази .Потім набридло і купив нашу Амегу 77А - вже рік відпрацював без проблем ,надіюсь ще роки зотри до нього не заглядувати  - Пост 396267 - Фото 2
sergeyss9 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору