Цитата:
Допис від Rabin
Доброго времени суток всем!
|
І тобі вітаннячко. Спробую висловити свою думку у багатьох буквах. Раніше не писав так ніколи.
1. Вірно, що нема великої різниці який мотор, хоча новіші, на мій погляд краще, а це 2,0 і 2,5(той що пишеться, як 145 або 150 к.с.). Імовірність їх ушатаності дещо менша і деяким чином залежить від пункту 2. Але я раджу, все-таки першочергово дивитись на стан кузова, оскільки двигун ремонтується без естетичної складової, а кузов - ні. Тобто там як би два ремонти залізо і краса. Більше того він, кузов, має фосфатацію, яка попереджає корозію металу і будь-який ремонт після ДТП порушує те покриття, з усіма наслідками у подальшій експлуатації..., що здорожчує її саму.
2. Правильно - не визначається і, при покупці, розраховується теоретично 50-70 т км/рік (оптимістично), і понад 80 т.км (песимістично).
3. Є два варіанта пасс. салонів - простенький, як по фото і багатший, більш навернутий "плюшками"! У довгих версіях кузова багатший не зустрічається, хоча і простеньких є різні варіанти. Однак, на моє переконання, гнатись за оригіналом, аж так шоб, не варто. Варто дивитись на якість виконання робіт по переобладнання. Тут, на форумі попадались варіанти, що аж диву давались усі, шо витворяли наші умільці! Головне щоб подобався і був зручним. Особисто мені не подобаються сидухи у оригінальних пассів, хоч простіших, хоч багатших. Зручніше, як на мене, другий ряд - роздільні крісла, а третій - диван.
4. Абсолютні близнюки, можна було б сказати, що копії один одного, якби не переднє оздоблення радіатора і передній бампер у Віваро трішки інший, хоч і взаємозамінний з іншими, ну і емблеми звичайно.
5. З мого досвіду ніде, тільки під Києвом, у Ірпіні.
За приклади не скажу, явних негараздів по об'явам не бачу, а медитацією займатись ліньки, он уже скільки накляцав. Дивитись вживу треба і на діагностику.